Hogyan találom meg a keresett terméket?

Használd az oldal fejlécében elhelyezett keresőt.

Valós az oldalon látható készlet?

A legtöbb esetben valós, a készlet folyamatosan frissül, minden egyes vásárlás után. Amennyiben csak a raktáron lévő termékeket szeretnéd látni, pipáld be a Raktárkészlet szűrőben a "Csak raktáron lévő termékek listázása" lehetőséget.

Miért nem találom a kosár gombot a termék adatlapján?

A kosár gomb csak abban az esetben jelenik meg a termék adatlapján, amennyiben az raktárkészleten van. Az aktuálisan készleten nem lévő termékekről érdeklődjön telefonon, e-mailen vagy a termékek adatlapán található "Értesítés" gombra kattintva majd az e-mail címét és a rendelni kívánt mennyiséget megadva.

Hibás terméket kaptam, mi a teendő ebben az esetben?

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, esetleg hibás terméket kaptál, természetesen ki tudjuk cserélni. Ebben az esetben vissza kell juttatni a terméket az alábbi címre (2234 Maglód, Kossuth Lajos utca 11.). Utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!

A csomagba​ kérjük​ mellékelj egy levelet, amiben leír​od, hogy pontosan mi a probléma a termékkel kapcsolatban​.

A csere/javítás általában ​legkésőbb ​15 napon belül megtörténik.

Hogyan tudom visszajuttatni a terméket?

A terméket ajánlott postai küldeményként, jól becsomagolva juttathatod ​vissza a címünkre (2234 Maglód, Kossuth Lajos utca 11.). FIGYELEM! - Utánvétes, postán maradó, portós küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége ​ pedig ebben az esetben Téged​ terhel!

Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód választása esetén?

A rendelés leadásakor olyan email címet adj meg amit használsz, mert megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A délelőtt 10:00-ig indított átutalást még azon a munkanapon feldolgozzuk, s még az nap útnak tudjuk indítani a megrendelésed. A házhoz szállításról illetve a csomagpontra vagy csomag automatába történő kiszállításról a szerződött partnereink küldenek információt emailben és telefonon.

Több terméket rendeltem, ilyenkor egyszerre kapom meg?

Igen, ha több terméket rendelsz egyszerre, akkor egy csomagként kezeljük, így költséghatékonyabb, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned.

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

  • GLS csomag automatába szállítás: INGYENES
  • GLS csomagpontra szállítás: 750,-. Ft
  • GLS házhozszállítás: 1290,- Ft

Utánvét szolgáltatás díja GLS esetén +250 Ft

Foxpost csomagautomata: 890,-. Ft

Szombaton is van házhoz szállítás?

Sajnos szombaton nincs házhoz szállítás, a munkanapokon hétfőtől- péntekig délelőtt 11:00 óráig leadott megrendeléseket másnapra tudjuk házhoz szállítani, a pénteken délelőtt 11:00 óráig leadott megrendeléseket pedig hétfőn tudod kézhez kapni GLS háthoz szállítás esetén.

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a futárral?

A kiszállító futárral, akár telefonon is fel tudod venni a kapcsolatot, kiszállítás napján a GLS minden esetben küld egy E-mailt pár órával a szállítás előtt, ebben az E-mail-ben feltüntetik a kiszállító futár telefonszámát és ezen a telefonszámon lehet egyeztetni a futárral a kiszállítással kapcsolatban.
GLS: Ügyfélszolgálat: (+36 29) 88 66 70, (Minden nap: 7:00-18:00), e-mail: info@gls-hungary.com

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

A futártól történő átvétel előtt mindíg meg kell győződj, hogy a csomag sértetlenül érkezet e meg hozzád! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át, mert ezt követően már Te vagy a felelős a termékért.

Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
1
2